In Sight er et fullservice mediebyrå som tilbyr både digitale og tradisjonelle tjenester.

Nysgjerrighet, innovasjon, evne til å tenke utenfor boksen, samt å skape 'mye ut av lite'.

Vi kutter fordyrende mellomledd, og gir mer kontroll til annonsørene. Vår forpliktelse er å være best på pris for tjenester knyttet til mediekjøp, unngå timepriser og gi våre kunder full oppmerksomhet, ved å alltid være på. Vårt team er alle lagspillere og har i årevis hatt gleden av å jobbe med en rekke spennende kunder. Vi har bevist at vi har både kapasitet og kompetanse til å jobbe for de aller største.

Hva gjør vi ?

Digital, Kreativ, Media

Digital markedsføring

Vi har fokus på å forstå og formidle videre hva ny teknologi kan bety for norske markedsførere

Traditionel markedsføring

In Sight har representanter som har jobbet i alle de tradisjonelle mediekanaler, og har solid kunnskap og forståelse av kanalens verdi.
Vi jobber strategisk i medieplanleggingen og gir de beste rådene for å sikre at du når dine forretningsmål. In Sight er «best i klassen» på medieforhandlinger.

Animasjon & Digital produksjon

Vi produserer bannere og annet digitalt kampanjemateriell som skaper større engasjement og gjør deg synlig i nyhetsstrømmen.

Research & Analyse

Håndteres av Alf Bendixen i Big Blue som er en del av vårt The New COMMunitY

Våre verktøy

TV

TV som mediekanal er effektivt for å bygge en merkevare og dens kjennskap. Kombinasjonen av lyd, bilde og bevegelse gir annonsører en unik mulighet til å formidle følelser og engasjement til seerne.

Radio

Overgangen fra FM til DAB, gjør at lyttingen sprer seg på flere og mindre kanaler, noe som gir lavere dekning, men likevel en stabil mediekanal. Radio er størst på dagtid og treffer nær kjøpsøyeblikket. Radio er kostnadseffektivt og forsterker reklamekampanjen.

Kino

Reklmae på kino er en "del av kino-opplevelsen".. Man når et publikum som er i en positiv modus hvor de er påvirkelige, fokuserte på hva som skjer på skjermen og anser reklame som underholdning. Kampanjer kan kjøres nasjonalt og/eller lokalt. Kino har hatt en stor omsetningsvekst de siste årene.

OOH / Utendørs

Utendørs som mediekanal har egenskaper som bidrar til at dette er vår siste massekommunikasjonskanal. Kanalen har de siste årene hatt en kvalitetsheving gjennom utbygging av digitale reklameskjermer som har gitt et mer fleksibelt spillerom. Og ikke minst har utendørs sitt dekningsverktøy hevet kvalitet på dokumentasjonen gjennom verktøyet Outdoor impact. Dette er en av flere faktorer som har påvirket kanalens vekst de siste årene.
Vi legger presisjon på velge ut riktige nettverk, optimal kombinasjon av de ulike produktene, og periodisering slik at annonserøen får mest mulig effekt og kostnadseffektive utendørs kampanjer. Dette bidrar vi med gjennom at vi har unik kjennskap til utendørsleverandørenes produkter, samt innsikt i styrker og svakheter ved leverandørene og de ulike formatenes egenskaper.

DM

Direkte markedsføring er en kjøpsutløsende kanal. Distribusjon via post, avis eller magasiner. Ved postdistribusjon er det mange segmenterings muligheter. Retail er typiske aktører, trekke folk til butikk. Vi kan DM!

Print

Riks, region eller lokalavis samt magasiner. Print er en kjøpsutløsende kanal. Lokalavis står fortsatt sterkt. Magasin er relativt stabilt. Kontekst er ett viktig parameter. Vi finner ditt rette printmedium!

Digital strategi

Vi har fokus på å forstå og formidle videre hva ny teknologi kan bety for norske markedsførere

Google

Google-universet blir større og større, og vi som mediebyrå har som mål å være best og først ute med tjenester til våre kunder. Vårt digitale team er eksperter på alt fra søk, YouTube og shopping-tjenester som gjør produktene mer tilgjengelig for forbrukeren. Vi tror på en mediemiks mellom forskjellige plattformer for å sikre best og bredest dekning.
Søkemotoroptimalisering hjelper oss med å gi kundene verdifull synlighet.

Facebook

Facebook er i vår tid blitt en av de største og mest kraftige motorene for annonsering. Fordelen Facebook har i forhold til andre plattformer er at den har innloggingsinformasjonen din. For mange kan dette først virke skummelt, men vi ser på det som en fordel. Dette gjør at vi kan tilpasse annonser til relevante mennesker. Slik at vi som mediebyrå sørger for at det kun er riktige personer som får opp en annonse slik at det ikke blir oppfattet som støy. Vi er eksperter innenfor dette området og har lang og bred erfaring. Vi setter opp alle typer annonser, lager strategier, optimaliserer, lagrer og bruker publikum og rapporterer til kunden.

Instagram

Instagram eies av Facebook, og det vil si at vi har akkurat de mulighetene på Instagram som på Facebook. Instagram er en mye mer visuell kanal og det stilles høyere krav til det kreative, enten om det er i nyhetsoppdateringen eller på story. Sammen med vårt kreative team tilpasser vi materiell til riktig formater og sørger for at annonsen får det lille ekstra for å skille seg ut.

Snapchat

Snapchat har de siste årene blitt omtrent like vanlig som Facebook og Instagram. I tillegg har plattformen utviklet seg til å bli en veldig god annonseplattform for utvalgte målgrupper. Med smarte algoritmer, store tilpasningsmuligheter og nøyaktig geo-lokalisering er dette en plattform vi bruker mye. Vi lager både linser og filter for våre kunder, samt vanlige annonser og kan vise til gode resultater.

Optimalisering / Rapportering

Oppfølging og optimalisering underveis i kampanjen er viktig for å gjennomføre en vellykket kampanje. Rapportering og analyse i etterkant er avgjørende for videre læring og utvikling.

Programmatiske kjøp

Automatiserte kjøp av nettannonser hjelper oss med å jobbe tidsffektivt i et bredere univers av nettsider.
TV
TV som mediekanal er effektivt for å bygge en merkevare og dens kjennskap. Kombinasjonen av lyd, bilde og bevegelse gir annonsører en unik mulighet til å formidle følelser og engasjement til seerne.
Radio
Overgangen fra FM til DAB, gjør at lyttingen sprer seg på flere og mindre kanaler, noe som gir lavere dekning, men likevel en stabil mediekanal. Radio er størst på dagtid og treffer nær kjøpsøyeblikket. Radio er kostnadseffektivt og forsterker reklamekampanjen.
Kino
Reklmae på kino er en "del av kino-opplevelsen".. Man når et publikum som er i en positiv modus hvor de er påvirkelige, fokuserte på hva som skjer på skjermen og anser reklame som underholdning. Kampanjer kan kjøres nasjonalt og/eller lokalt. Kino har hatt en stor omsetningsvekst de siste årene.
OOH / Utendørs
Utendørs som mediekanal har egenskaper som bidrar til at dette er vår siste massekommunikasjonskanal. Kanalen har de siste årene hatt en kvalitetsheving gjennom utbygging av digitale reklameskjermer som har gitt et mer fleksibelt spillerom. Og ikke minst har utendørs sitt dekningsverktøy hevet kvalitet på dokumentasjonen gjennom verktøyet Outdoor impact. Dette er en av flere faktorer som har påvirket kanalens vekst de siste årene. Vi legger presisjon på velge ut riktige nettverk, optimal kombinasjon av de ulike produktene, og periodisering slik at annonserøen får mest mulig effekt og kostnadseffektive utendørs kampanjer. Dette bidrar vi med gjennom at vi har unik kjennskap til utendørsleverandørenes produkter, samt innsikt i styrker og svakheter ved leverandørene og de ulike formatenes egenskaper.
DM
Direkte markedsføring er en kjøpsutløsende kanal. Distribusjon via post, avis eller magasiner. Ved postdistribusjon er det mange segmenterings muligheter. Retail er typiske aktører, trekke folk til butikk. Vi kan DM!
Print
Riks, region eller lokalavis samt magasiner. Print er en kjøpsutløsende kanal. Lokalavis står fortsatt sterkt. Magasin er relativt stabilt. Kontekst er ett viktig parameter. Vi finner ditt rette printmedium!
Digital strategi
Vi har fokus på å forstå og formidle videre hva ny teknologi kan bety for norske markedsførere
Programmatiske kjøp
Automatiserte kjøp av nettannonser hjelper oss med å jobbe tidsffektivt i et bredere univers av nettsider.
Optimalisering / Rapportering
Oppfølging og optimalisering underveis i kampanjen er viktig for å gjennomføre en vellykket kampanje. Rapportering og analyse i etterkant er avgjørende for videre læring og utvikling.
Google
Google-universet blir større og større, og vi som mediebyrå har som mål å være best og først ute med tjenester til våre kunder. Vårt digitale team er eksperter på alt fra søk, YouTube og shopping-tjenester som gjør produktene mer tilgjengelig for forbrukeren. Vi tror på en mediemiks mellom forskjellige plattformer for å sikre best og bredest dekning. Søkemotoroptimalisering hjelper oss med å gi kundene verdifull synlighet.
Facebook
Facebook er i vår tid blitt en av de største og mest kraftige motorene for annonsering. Fordelen Facebook har i forhold til andre plattformer er at den har innloggingsinformasjonen din. For mange kan dette først virke skummelt, men vi ser på det som en fordel. Dette gjør at vi kan tilpasse annonser til relevante mennesker. Slik at vi som mediebyrå sørger for at det kun er riktige personer som får opp en annonse slik at det ikke blir oppfattet som støy. Vi er eksperter innenfor dette området og har lang og bred erfaring. Vi setter opp alle typer annonser, lager strategier, optimaliserer, lagrer og bruker publikum og rapporterer til kunden.
Instagram
Instagram eies av Facebook, og det vil si at vi har akkurat de mulighetene på Instagram som på Facebook. Instagram er en mye mer visuell kanal og det stilles høyere krav til det kreative, enten om det er i nyhetsoppdateringen eller på story. Sammen med vårt kreative team tilpasser vi materiell til riktig formater og sørger for at annonsen får det lille ekstra for å skille seg ut.
Snapchat
Snapchat har de siste årene blitt omtrent like vanlig som Facebook og Instagram. I tillegg har plattformen utviklet seg til å bli en veldig god annonseplattform for utvalgte målgrupper. Med smarte algoritmer, store tilpasningsmuligheter og nøyaktig geo-lokalisering er dette en plattform vi bruker mye. Vi lager både linser og filter for våre kunder, samt vanlige annonser og kan vise til gode resultater.

Vårt team

Flere års erfaring

Vi er en fremoverlent og engasjert gjeng med lang medieerfaring!

+ 13520
Gjennomførte tradisjonelle kampanjer
+ 28800
Kreative produksjoner
+ 4067
Gjennomførte digitale annonser

Interessert i en uforpliktende prat?