In Sight | Blog Posts
344806
blog,cookies-not-set,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

In Sight

Awesome elements

Markedsdirektør Lars Kristian Lindberg i Rema 1000 byttet til manges overraskelse mediebyrå i 2010. Rema 1000 Norge forlot sin 17 år gamle byråforbindelse Carat til fordel for det nystartede mediebyrået In Sight, som ble startet av partnerne Geir Kjærnes og Per Hæhre i 2009. Nå er...

1. TV3-play ut på börsen MTG blir först ut i Skandinavien att göra varulagret tillgängligt för programmatisk köp. Man säger att det handlar om att göra de digitala pengarna smartare. Bjørn Erik Broady Aasebø, kommersiell direktør i MTG TV, säger att efterfrågan om programmatiska köp varit stort...

Digitalt er ikke bare bannerannonser, web-TV eller Facebook-annonsering. Digitalt er i og rundt alt vi gjør. I 2015 kan en buss kjøre på gaten med et kommersielt budskap på seg, hvor en tilfeldig person på gaten tar et bilde av bussen og legger det ut...

Er dette digitalt da? Digitalt er ikke bare bannerannonser, web-TV eller Facebook-annonsering. Digitalt er i og rundt alt vi gjør. I 2015 kan en buss kjøre på gaten med et kommersielt budskap på seg, hvor en tilfeldig person på gaten tar et bilde av bussen og...

Vad har hänt i veckan? Rebeckas topp 5    

1. Facebook ändrar sina algoritmer  friends before brands!
Facebook har lyssnat på sina användare då det varit mycket klagomål på att man missar vänner statusuppdateringar pågrund av den tidigare algoritmen. Användarna kommer nu att få se mer av sina vänners statusuppdateringar högre upp i news feeden.

Palmeoljefritt hos REMA 1000

REMA 1000 har fjernet palmeoljen fra alle egne merkevarer innenfor mat. Coop, ICA og Norgesgruppen er også på god vei mot et palmeoljefritt sortiment.

– Det er bare å gratulere REMA 1000, sier Arild Hermstad, leder i Framtiden i våre hender. Han er imponert over at de har klart å fase ut palmeolje i alle egne merkevarer.

REMA 1000 forsøker også å påvirke eksterne leverandører til å redusere palmeoljeforbruket, og har blant annet takket nei til en rekke nyheter med palmeolje, i følge en pressemelding.

In Sight øker kundeporteføljen De siste månedene har In Sight fått fire nye kunder i portefølgen - noe vi er svært stolte over! Gullfunn og Juvelen, som begge er en del av Panoramagruppen, er to av Norges fremste Gullsmed- og urmakerkjeder. Gullfunn med ca. 60 butikker lokalisert...