In Sight | – Lønnsomme samtaler
376
post-template-default,single,single-post,postid-376,single-format-standard,cookies-not-set,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

– Lønnsomme samtaler

– Et mylder av aktører har dukket opp mellom annonsører og medier. Men det viktigste arbeidet skjer når vi setter oss ned og snakker sammen, skriver Per Håkon Fasting i VG i dagens utgave av Dagens Næringsliv.

Videre skriver Per Håkon:

– (…) Rema 1000 og deres raskt voksende mediebyrå In Sight gjør det samme. Antall aktører og mediekanaler er redusert, prosjektgrupper er etablert der kommunikasjonsmål og utfordringer deles mellom annonsør, reklamebyrå, mediebyrå og mediet. Der finnes og justeres de beste løsningene.

Les hele artikkelen på DN.no eller klikk på bildet til høyre.

AUTHOR: Riborg
No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.