In Sight | Bunnpris til In Sight
304
post-template-default,single,single-post,postid-304,single-format-standard,cookies-not-set,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Bunnpris til In Sight

In Sight signerte i går en ny spennende kunde. Denne gangen er det snakk om Bunnpris, en matvarekjede som har utvidet betraktelig de siste årene. Fra før av tjener In Sight allerede Rema 1000, men den nye kunden kommer nettopp som et resultat av samarbeidet mellom Rema 1000 og Bunnpris på innkjøp av varer og tjenester.

– Vi er i full gang med forberedelsene for 2012. I all hovedsak vil Bunnpris følge de strategier som ble lagt for 2011. Noen endringer vil komme som følge av at vi kjøper media på en annen måte enn mange av de etablerte byråene. Dette vil opplagt komme Bunnpris til gode i form av bedre betingelser og forsterket synlighet i mediebildet, sier administrerende direktør Geir Kjærnes i In Sight.

Kjærnes sier In Sight vil betjene Bunnpris med et bredt tjenestespekter innenfor både operasjonelt og strategisk arbeid.

– In Sight er med Bunnpris på laget i ferd med å bli en viktig aktør innenfor norsk retailvirksomhet. Vi arbeider i dag med kunder som Skeidar, Comfortkjeden, Europris og sist men ikke minst hele Reitangruppen med Rema 1000 i spissen. Utover dette arbeides det mot mange spennende miljøer, så vi får se hva som skjer utover året som kommer, sier Kjærnes.

– Hva tenker dere om 2012?

– 2012 tegner til å bli et meget interessant år, på tross av uroen i de europeiske mediemarkedene. For kommende år er det tv og digitale medier som vil styrke seg. Radio og regionsaviser er også sterke kanaler innenfor vår portefølje. Men vi ser også at postdistribuert reklame blir viktig for mange retailere, sier Kjærnes.

Les hele saken på Kampanje.com: Bunnpris til In Sight

AUTHOR: Riborg
No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.