In Sight | Europris til In Sight
275
post-template-default,single,single-post,postid-275,single-format-standard,cookies-not-set,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Europris til In Sight

Mediebyrået In Sight signerte i dag en samarbeidsavtale med lavpriskjeden Europris.

Markedsdirektør Jon Boye Borgersen i Europris sier at In Sights profil passer godt inn med Europris:

– Vi falt ned på In Sight av tre viktige grunner: Pris, arbeidsmodell og samarbeidsform. Vi liker måten de tenker på i forhold til å posisjonere Europris. De tenker nytt, er forover lente, og vi håper dette blir synlig i forholdet til mediene. In Sight innehar en bred og tydelig mediekompetanse. Dette syntes vi i Europris er spennende og vi ser frem til å påbegynne samarbeidet som vil ha oppstart fra fjerde kvartal 2011, sier Borgersen.

– Vi er fullt operative med en stab på åtte ansatte i tillegg til en del outsourcede tjenester, som research og PR & Informasjon, der vi har kompetansemiljøer som kan levere raskere og bedre enn mediebyråene. Vi er derfor svært glade for at en betydelig aktør som Europris ser potensialet i å satse på vår organisasjon. Europris er et eneste stort skattkammer for folk flest og vi skal bidra til at dette fester seg på harddisken til det norske folk, forteller Geir Kjærnes i In Sight.

Les hele saken på Kampanje.com: Europris til In Sight

AUTHOR: Riborg
No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.