In Sight | – Derfor byttet Rema 1000 mediebyrå
265
post-template-default,single,single-post,postid-265,single-format-standard,cookies-not-set,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

– Derfor byttet Rema 1000 mediebyrå

Markedsdirektør Lars Kristian Lindberg i Rema 1000 byttet til manges overraskelse mediebyrå i 2010. Rema 1000 Norge forlot sin 17 år gamle byråforbindelse Carat til fordel for det nystartede mediebyrået In Sight, som ble startet av partnerne Geir Kjærnes og Per Hæhre i 2009.

Nå er tiden inne for å oppsummere når Kampanje spør dagligvarekjeden om erfaringene med skifte av mediebyrå sist høst.

– Vi føler at det glir bedre enn før, og vi har fått fokus på samhandlingen mellom oss og media, noe som har gitt tydelige gevinster og reduserte kostnader, sier Lindberg til Kampanje.

– Dette skulle vi gjort langt tidligere, sier markedsdirektør Lars Kristian Lindberg til Kampanje.

Les hele saken på Kampanje.com: – Derfor byttet vi mediebyrå

AUTHOR: Riborg
No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.