In Sight | Skeidar til In Sight
234
post-template-default,single,single-post,postid-234,single-format-standard,cookies-not-set,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Skeidar til In Sight

Mediebyrået In Sight har signert en ny langsiktig samarbeidsavtale med møbel- og interiørkjeden Skeidar.

Innkjøps- og kategoridirektør Bodil Myhrvold i Skeidar sier at In Sights profil passer godt inn med Skeidars fremtidsplaner:

– Skeidar legger opp til en sterk integrasjon mellom In Sight, reklamebyrået Fjeldin og mediene. In Sight innehar en bred og tydelig mediekompetanse. Dette syntes vi i Skeidar er spennende og vi ser frem til å påbegynne samarbeidet.

In Sight Communication ble etablert i 2009 av Geir Kjærnes og Per Hæhre, som begge har lang erfaring fra tv og avis. De to har jobbet i i mediebedrifter som TV 2, MTG, SBS/TVNorge, Aftenposten og Dagens Næringsliv og startet sin nye karriere i mediebyråbransjen med å vinne kunden Rema 100.

– In Sight Communication kom for alvor på kartet da de i 2010 fikk avtale med Rema 1000 Norge og Reitan Service Handel og Comfortkjeden. In Sight klarte å få etablert seg som et norsk alternativ til de internasjonale mediebyråene som styrer det norske markedet, sier Geir Kjærnes.

Den nye avtalen med Skeidar har oppstart over sommeren. De siste årene har Skeidar vært kunde hos mediebyrået Red Consulting.

Les hele saken på Kampanje.com: Snapper Skeidar fra Red

AUTHOR: Riborg
No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.