In Sight starter In Sight LAB

In Sight starter In Sight LAB

In Sight ønsker å styrke sin digitale satsing og etablerer In Sight LAB sammen med Adina Broady Aasebø og Njål Berge. Broady Aasebø og Berge blir partnere i selskapet.

Broady Aasebø og Berge vil til sammen eie 34 prosent av det nye digital-selskapet. Resten vil bli eid av In Sight AS.

Mens Broady Aasebø kommer fra stillingen som innsikt- og innovasjonsdirektør i Aller Media, kommer Njål Berge senest fra jobber i Los & Co. samt sitt eget selskap Indianere.

-Vi er stolte over og glade for at vi får to personer med stor faglig tyngde og digital forståelse fra den ypperste toppdivisjonen i Norge, sier administrerende direktør Geir Kjærnes i In Sight

Geir Kjærnes ønsker med denne satsingen å ligge i front av medieutviklingen.

-Vi skal guide våre kunder slik at de velger de mest effektive kommunikasjonsløsningene i digitale og tradisjonelle medier. Vi lever i en utrolig spennende kommunikasjonstid hvor det er blitt svært krevende å være i front av utviklingen sammen med kundene våre, sier Geir Kjærnes.

Adina Broady Aasebø er utdannet medieviter fra Stockholms Universitet og har hatt ledende stillinger i Aller Media konsernet. Der har hun jobbet med alle typer av medieplattformer og alltid med forbrukerinnsikt som fokus. Broady Aasebø og Njål Berge har for øvrig jobbet mye sammen de seneste årene.

-Jeg gleder meg stort til å fortsette jobbingen med Njål, og nå på fulltid. Vi skal utvikle faget i et hel-norsk byrå. Det er spennende tider og hele bransjen er inne i en rask utviklingsfase der teknologien oftere er i sentrum enn ved siden av. Alt går raskere og menneskers krav til relevans, personifisering og kvaliteten på innholdet som møter dem er ekstremt høyt. I dette krevende landskapet er det viktig å operere med fremtidens fremste valuta, nemlig innsikt om mennesker, sier Adina Broady Aasebø.

Njål Berge er utdannet på NHH og har i en årrekke jobbet med store nasjonale og internasjonale kunder. I tillegg har Njål Berge vært rådgiver i Opinion og i Bengal Consulting og jobbet i byråer som Leo Burnett, TBWA, SMFB, Neo Interaktiv og senest LOS & CO.

-Jeg kjenner godt til In Sight fra tidligere oppdrag, og ser frem til å starte i selskapet. Ikke minst skal vi videreutvikle selskapets digitale muligheter og satsinger. Dette er en reise som jeg ser frem til, sier Njål Berge.

In Sight har en spennende portefølje med kunder.

-Utviklingen i markedet er enorm – og det gjelder å utvikle samt ajourføre kunnskapen. Med Broady Aasebø og Berge kan vi trygt si at vi vil stå sterkt på området innsiktsdreven presisjon. Vi lever av kompetansen vår, som betyr at vi må kontinuerlig må videreutvikle og forstå våre kunders utfordringer, sier Geir Kjærnes.

In Sight har nå 17 ansatte og hadde i 2014 en omsetning på 485 millioner NOK.