In Sight topper laget med skarpe nye hoder

In Sight topper laget med skarpe nye hoder

Nye kunder og økt behov for spisskompetanse fra kundene har resultert i 6 nyansettelser det siste året for In Sight.

 

I løpet av den siste tiden har In Sight Communication ansatt 6 nye personer og er i dag 15 ansatte. «Vi vokser, både pga at vi har fått nye kunder, men også som et resultat av større aktivitet digitalt – dette har vi måttet ta konsekvensen av og ansatt flere dyktige folk», sier COO og Digitalsjef David Jacobsen.

Vi har styrket den digitale staben med Rebecka Hoberg som Performance Marketing Manager samt fått inn Madeleine Røsnæs og Mia Toft som Online Ad Operators. Rebecka har bred digital kompetanse og har jobbet i digitalbyrået Milou i Sverige og senest fra VivaMedia (tidligere Media Analys), der hun som prosjektleder jobbet med SEO, SEM og WEB analyse.  Madeleine har nettopp fullført en Master i Strategisk markedskommunikasjon fra University of Greenwich, England og en M.Sc. i Internasjonal markedskommunikasjon fra ESCEM, Frankrike og Mia er i ferd med å fullføre sin bachelor og jobber som trainee. Hun tar siste året på en Bachelorgrad i markedsføring og merkevareledelse ved Markedshøyskolen i Oslo med fokus på digital markedsføring og forbrukermarkedet. «Våre kunder etterspør stadig mer digital kompetanse – både strategisk og operativt, så dette er en naturlig utvikling», sier Jacobsen. Med flere kunder innenfor retail, ser vi også et stadig økende behov for kunnskap og forståelse av digital utvikling og tradisjonell mediebruk.

 

Analyse og innsikt, blir stadig mer en forutsetning for å lykkes. Derfor ansatte vi Petter Kristensen som Analysesjef. Petter har bakgrunn fra analyse- og mediebransjen. Petter kommer fra jobben som Leder Print Research i Amedia Marked, og har tidligere erfaringer fra analysebransjen.

På rådgiversiden har vi ansatt Heidi Garthus som rådgiver og Merete Mandt Larsen som Strategisk Rådgiver. Heidi har mange års erfaring fra media – senest hos Capa Kinoreklame, men kan skilte med Aller Media, Radio 1 og P4 og jobber nå med flere av våre største kunder. Merete vil jobbe med flere av våre eksisterende kunder, men samtidig ha fokus på og jobbe med å få nye kunder til In Sight Communication. «Merete har lang fartstid i bransjen og vi tror at hennes erfaring og kompetanse», vil styrke oss i et marked som stadig er mer konkurranseutsatt», avslutter Jacobsen.